top of page

"Před nástupem na mateřskou jsem 5 let pracovala v mezinárodní firmě, kde jsem mimo jiné  zajišťovala teambuildingy a setkání pro Top management ať v ČR, tak v zahraničí, a musela jsem plnit požadavky vrcholových kolegů. Stress management mám, dá se říci, v malíčku ;-). Vše muselo být precizní a bezchybné. Jakákoliv změna, i den před odletem účastníků na jisté akce, musela být provedena tak, jak se očekávalo. Říci, že něco „nejde“ nepřipadalo v úvahu. Občas jsem měla pocit, že mi chybí jen čarovná hůlka :-). Nicméně práce mne velmi bavila a naplňovala. Byla to pro mne ta nejlepší škola a jsem za ni vděčná. Přesný harmonogram dne je mým každodenním chlebem.

 

Jsem perfekcionista a vyžaduji maximum nejen od svého okolí, ale zejména od sebe. Plánování a organizace akcí jako je svatba je pro mě spojením něčeho úchvatného – poznání nových lidí, kteří se tímto stávají mými přáteli, veselí a radosti, štěstí a lásky, něhy a odvahy. Miluji pohled na „mé“ budoucí novomanžele stojící proti sobě u oltáře. V těchto okamžicích cítím absolutní naplnění vlastní práce a cítím úchvatný pocit hrdosti stát v ten okamžik tak blízko jejich srdcí.

"Katka je příjemná, ochtotná, profesionální organizátorka. Dokáže

brilantně pomoci v každé situaci. Můžeme se spolehnout, a to je pro nás velmi důležité"  

 

Filip Šatra, majitel Gerbera Shops s.r.o.

Kateřina Vůjtěchová

A co mě baví? Nejraději si k snídani namažu smích vlastních dětí, obědvám úsměvy přátel a večeřím lásku své rodiny…"

Telefon: 606 073 892

E-mail: katka.vujtechova@gmail.com

Potřebujete pomoct nejen s květinami?

 

Využijte služby svatebního koordinátora. Kateřina, naše externí kolegyně, Vám ochotně poradí a pomůže s organizací Vaší svatby.

Nezávazné setkání si můžete domluvit telefonicky nebo přes internet.

Služby svatebního koordinátora

     EXCLUSIVE

       Koncepční část zahrnuje:

 

  • Návrh tématu a koncepce svatby

  • Vytvoření komplexního plánu organizace a koordinace celé události

  • Návrh a zajištění místa obřadu a oslavy svatby

  • Návrh ubytování

  • Návrh dopravy

  • Návrh menu slavnostního oběda a dalšího občerstvení

  • Návrh květinové výzdoby

  • Doporučení dodavatelů služeb (foto / video, kadeřnice, vizážista, dort a cukrovinky, svatební oznámení

  • Cena se odvíjí od rozsahu plnění a individuálních potřeb snoubenců.

 

       Přípravná část zahrnuje:

 

  • Zajištění formalit k obřadu

  • Pomoc s výběrem šatů a prstýnků

  • Komunikace s dodavateli a zajištění služeb

  • Negociace cen dodavatelů a dohled nad čerpáním rozpočtu

  • Rozsah plnění zahrnuje schůzky a konzultace, plnou zodpovědnost za přípravy,  organizaci svatby a koordinaci svatebního dne

       Aktivity v den svatby:

 

  • Viz. Koordinace SVATEBNÍ OBŘAD, SVATEBNÍ DEN, plus další

  • Kontrola dodávky služeb, kvality pokrmů

  • Dohled nad personálem restaurace a na "váš účet"

     SVATEBNÍ DEN

       Koordinace zahrnuje:

 

  • Sestavení podrobného časového harmonogramu dne a dohled nad jeho plněním

  • Komunikace s dodavateli a restaurací

  • Cena zahrnuje 4x konzultaci, plus 12 hodin koordinátora/ů na místě podle počtu hostů

       Aktivity v den svatby:

 

  • Zajištění plynulého průběhu celého dne

  • Asistence koordinátora po celý den, vč. ranních příprav

  • Organizace ubytování

  • Výzdoba vozidel a organizace svatební kolony

  • Vítání, myrtování a usazení hostů k obřadu a obědu

  • Poskytování informací hostům

  • Organizace a pomoc při fotografování

  • Organizace společenského programu

     SVATEBNÍ OBŘAD

       

       Koordinace zahrnuje:​

  • Komunikace s oddávajícím a matrikářkou

  • Komunikace s dodavateli služeb (foto / video, květiny atp.)

  • Cena zahrnuje 2x konzultaci, plus 2-3 hodiny koordinátora/ů na místě podle počtu hostů

       Aktivity v den svatby:

  • Dohled nad výzdobou obřadu

  • Vítání, myrtování a usazení hostů k obřadu

  • Zajištění přání “Utajená nevěsta”

bottom of page